Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka
Ilość
Razem
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.
Razem produkty:
Dostawa:  Do ustalenia
Razem
Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka


Koszty i terminy dostawy

  1. Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia - określony w dniach roboczych liczonych od dnia złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu. W przypadku zamówienia na towary o różnym czasie realizacji obowiązuje najdłuższy z podanych terminów.
  2. Termin otrzymania przesyłki to czas realizacji + przewidywany czas dostawy
    Czas dostawy zamówienia kurierem na terenie kraju - 1-3 dni robocze.
    Czas dostawy zamówienia w Europie za pośrednictwem poczty - 3 - 14 dni roboczych.
    Czas dostawy zamówienia poza Europą za pośrednictwem poczty - 7 - 28 dni roboczych.
    Czas dostawy zamówienia mebli wraz z montażem przez serwis studia meblowego ARKA - ustalany indywidualnie
  3. Koszt dostawy zamówienia na terenie Polski:
    Koszt wysyłki kurierem (płatność przelewem) - Przesyłka standardowa, wymiary 140x60x60, waga do 30 kg. - 15 zł brutto
    Koszty przesyłki przekraczającej powyższe wymiary i wagę – kalkulowane są indywidualnie
    Koszt wysyłki kurierem (płatność za pobraniem) - 19 zł brutto

    Koszt wysyłki do Paczkomatu Inpost - 13 zł brutto

    Dostawa gratis przy zamówieniu towarów o wartości min. 300 zł brutto
    Koszty dostawy mebli wraz z montażem przez serwis studia meblowego ARKA - kalkulowany indywidualnie
  4. Do każdego zamówienia z dostawą na terenie innego kraju doliczany jest koszt dostawy przesyłki priorytetowej za pośrednictwem poczty.
  5. Nabywca ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki i jej zawartość w obecności spedytora. W przypadku stwierdzenia powstania szkody transportowej zobowiązany jest wykonać akty staranności wymagane przepisami ustawy z dnia 15.11.1984 r. - Prawo przewozowe /Dz.U. z 1995 r., Nr 119, poz.575 z póź. zm./ dla zachowania odpowiedzialności przewoźnika, a w szczególności spowodować protokolarne ustalenie przez przewoźnika stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Stanowi to podstawę do uznania reklamacji.
  6. Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.