Koszty i terminy dostawy
- Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia - określony w dniach roboczych liczonych od dnia złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu. W przypadku zamówienia na towary o różnym czasie realizacji obowiązuje najdłuższy z podanych terminów.
- Termin otrzymania przesyłki to czas realizacji + przewidywany czas dostawy
Czas dostawy zamówienia kurierem na terenie kraju - 1-3 dni robocze.
Czas dostawy zamówienia w Europie za pośrednictwem poczty - 3 - 14 dni roboczych.
Czas dostawy zamówienia poza Europą za pośrednictwem poczty - 7 - 28 dni roboczych.
Czas dostawy zamówienia mebli wraz z montażem przez serwis studia meblowego ARKA - ustalany indywidualnie - Koszt dostawy zamówienia na terenie Polski:
Koszt wysyłki kurierem (płatność przelewem) - Przesyłka standardowa, wymiary 140x60x60, waga do 30 kg. - 15 zł brutto
Koszty przesyłki przekraczającej powyższe wymiary i wagę – kalkulowane są indywidualnie
Koszt wysyłki kurierem (płatność za pobraniem) - 19 zł brutto
Koszt wysyłki do Paczkomatu Inpost - 13 zł brutto
Dostawa gratis przy zamówieniu towarów o wartości min. 300 zł brutto
Koszty dostawy mebli wraz z montażem przez serwis studia meblowego ARKA - kalkulowany indywidualnie - Do każdego zamówienia z dostawą na terenie innego kraju doliczany jest koszt dostawy przesyłki priorytetowej za pośrednictwem poczty.
- Nabywca ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki i jej zawartość w obecności spedytora. W przypadku stwierdzenia powstania szkody transportowej zobowiązany jest wykonać akty staranności wymagane przepisami ustawy z dnia 15.11.1984 r. - Prawo przewozowe /Dz.U. z 1995 r., Nr 119, poz.575 z póź. zm./ dla zachowania odpowiedzialności przewoźnika, a w szczególności spowodować protokolarne ustalenie przez przewoźnika stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Stanowi to podstawę do uznania reklamacji.
- Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
- Dodatkowe koszty przesyłkiKupujący może zostać obciążony dodatkowymi kosztami związanymi z dostawą, jeżeli zleci przewoźnikowi działania wykraczające poza standardową usługę transportową.Do działań, o których mowa w przypadku dodatkowych kosztów przesyłki należą w szczególności:
a) przeadresowanie przesyłki,
b) przekierowanie przesyłki na inny adres, punkt odbioru lub termin dostawy,
c) czasowe magazynowanie przesyłki na życzenie Kupującego,
d) zmiana formy płatności za przesyłkę lub jej odbiór.Wszelkie koszty naliczone przez przewoźnika w związku z czynnościami wskazanymi powyżej obciążają Kupującego - odbiorcę przesyłki i są refakturowane przez Sprzedawcę na podstawie dokumentów wystawionych przez przewoźnika.
